Qui som, què oferim
aula2 som una entitat de serveis socioculturals i de dinamització del temps lliure, que va ser fundada fa més de 45 anys amb la intenció de ser una eina de recursos per a les institucions educatives del nostre país. Durant aquests anys hem realitzat tot tipus de serveis per a escoles, ajuntaments i altres entitats.
Els canvis i l’evolució en la societat actual han fet necessari la creació de diferents espais de lleure per als infants que siguin un complement per a l’escola o l’educació de les famílies.
A aula2 ens agrada la feina ben feta i de qualitat i per això ens caracteritzem per:
- L’EXPERIÈNCIA: els més de 45 anys de dedicació en el món del lleure i educació ens permeten oferir qualitat i professionalitat per dur a terme un servei d’aquestes característiques.
- EL TRACTE PERSONALITZAT: la nostra manera de fer parteix del contacte continu entre la part promotora i l’organitzadora de les activitats
- FLEXIBILITAT I PROGRAMACIONS A MIDA: ens agrada dissenyar extraescolars que sigui a mida dels seus destinataris. És per això que a partir d’una proposta es van perfilant i teixint la planificació definitiva.
- ELS INFANTS SÓN LES PROTAGONISTES: tota la feina realitzada a aula2 es basa amb la premissa que els infants són el centre de la nostra acció educativa.
- L'ORGANITZACIÓ: una bona planificació i organització és garantia d'una feina ben feta. Les reunions de pares, la tramitació dels permisos, la programació de les activitats i tot el que cal per a obtenir un bon resultat va a càrrec nostre.
- EL SEGUIMENT EDUCATIU: l’equip pedagògic d’aula2 vetlla pel bon funcionament i la qualitat de les activitats
Entenem l’educació en el temps de lleure com:
L’aprenentatge a través del joc
El joc és l’activitat natural dels nens i nenes, a través d’ell aconseguim que l’aprenentatge es faci d’una manera inconscient i significativa.
La convivència
És un valor primordial en tota societat desenvolupada. Potenciant la construcció de la pròpia identitat essent conscient que hi ha altres identitats i la necessitat de saber relacionar-se amb els altres.
L’experimentació i els sentits
A partir de materials naturals i quotidians. D’aquesta manera facilitem la comprensió del món que ens envolta. Adaptant l’aprenentatge a la percepció dels infants i incentivant la curiositat que es desprèn d’aquests per mitjà de l’observació i la manipulació.
Una educació igualitària
Potenciem la participació activa de tots els infants per aconseguir la igualtat d’oportunitats.
Reconeixem la individualitat
Cada individu és únic i irrepetible i valorem i potenciem les seves capacitats.